Türkiye’nin en itibarlı markaları seçildi

Türkiye İtibar Akademisi ve İstanbul Kent Üniversitesi iş birliğiyle gerçekleştirilen Türkiye İtibar Endeksi 2025 sonuçları açıklandı

Türkiye İtibar Akademisi tarafından İstanbul Kent Üniversitesi iş birliği ve Bursa Teknik Üniversitesi akademisyenlerinden Doç. Dr. Ömer Bilen danışmanlığında 14’üncüsü yapılan Türkiye İtibar Endeksi’nin 2025 sonuçları kamuoyuyla paylaşıldı. Araştırma kapsamında Türkiye İstatistik Kurumu’nun (TÜİK) ‘Türkiye Örneklemi’ olarak kabul ettiği 26 bölge ve 72 ilde 10 Aralık 2024 – 10 Ocak tarihleri arasında yaklaşık 15 bin kişiyle görüşülerek, farklı sektörlerdeki şirket ve kurumların algıları ve itibarları ölçümlendi.

Öne Çıkan İlk 10 Marka

Araştırmada dikkat çeken ilk 10 marka ise şu şekilde sıralandı:

  • Akaryakıt Sektörü: Alpet, Aygaz, Aytemiz, Petrol Ofisi, Go Petrol, Opet, Shell, Sunpet, Total Energies, Türkiye Petrolleri
  • Alkolsüz İçecek: Coca Cola, Cola Turka, Dimes, Fanta, Fuse Tea, Juss, Pepsi, Red Bull, Sarıyer Gazoz, Tamek
  • Altın ve Mücevherat: Ahlatcı, Altınbaş, Atasay, Blue Diamond, Cartier, Kafkas Pırlanta, Nadir Gold, Sina Pırlanta, So Chic, Zen Pırlanta
  • Bankacılık: Akbank, Denizbank, Garanti Bankası, Halkbank, Kuveyt Türk, QNB, Türkiye İş Bankası, Vakıfbank, Yapı Kredi Bankası, Ziraat Bankası
  • Beyaz Eşya: Altus, Arçelik, Beko, Bosch, Hoover, Regal, Samsung, Siemens, Uğur Derin Dondurucu, Vestel
  • Beyaz Et: Banvit, Beypiliç, CP, Dardanel Ton, Erpiliç, Gedik, Keskinoğlu, Lezita, Migros, Şenpiliç

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir