Hindistan hükümeti, artan değerli metal ithalatını dengelemek ve döviz rezervlerini koruma amacıyla altın ve gümüş ithalat vergilerini önemli ölçüde artırma kararı aldı. Yeni yapılan düzenlemeye göre, altın ve gümüş ithalat vergileri yüzde 6’dan yüzde 15’e yükseltildi. Bu adımın, külçe altın ve gümüş alımlarını azaltarak Hindistan rupisinin üzerindeki baskıyı hafifletmeyi amaçladığı ifade ediliyor. Hükümetin bu politikası, ülkenin ekonomik istikrarını sağlamak için atılmış bir adım olarak değerlendiriliyor.
Related Posts
Fatih Birol: Petrol Stokları Tehlikeli Bir Hızla Azalıyor
- Emre Yılmaz
- 18 Mayıs 2026
- 2 min read
- 0
Sigara Satışında Dönüşüm: Sağlık Bakan Yardımcısı Yeni Politikalara Dikkat Çekti
- Emre Yılmaz
- 4 Mayıs 2026
- 3 min read
- 0
Kur Korumalı Mevduat Uygulamasında Düşüş: 1,5 Milyar TL Seviyelerine İndi
- Emre Yılmaz
- 25 Nisan 2026
- 2 min read
- 0